Δευτέρα 16 Ιουνίου 2008

NEMPEJIMAKOS...

Πάσχα 2008 στο Κυπαρίσσι. Η γνωστή παρέα μαζεύτηκε και πάλι στο χωριό, με αρκετές ελλείψεις, αλλά με πολλή ζεστασιά (έλεος). Ο Τζημάκος με τη φωτογραφική του μηχανή έδωσε το παρόν κανονικά, ενώ ο Γιάννης μας έφερε τη νύφη αλλά και το σαλιάρικο σκυλί Νέμπε. Μεγάλη Παρασκευή στην αυλή του σπιτιού του Γιάννη, ο Τζημάκος έρχεται σε επαφή με το Νέμπε. Από την πρώτη στιγμή, κάτι τους ενώνει, τα εγκεφαλικά κύμματά τους συντονίζονται, χάνεται ο περιορισμός σκύλου και ανθρώπου και μια τηλεπαθητική επικοινωνία δημιουργείται, σε μια στιγμή που κράτησε 1 δευτερόλεπτο, αλλά ήταν άχρονη για τα δύο πλάσματα του Θεού.
- Γεια σου Τζημάκο...
- Μπορείς και μιλάς; Μα πως, αφού είσαι σκύλος!
- Εδώ δεν ισχύουν οι περιορισμοί της επιβεβλημένης πραγματικότητας. Βρισκόμαστε στη γκρίζα ζώνη μεταξύ ζωής και θανάτου, αν και δεν υπάρχει στ' αλήθεια θάνατος, καθώς συνεχίζουμε να ζούμε σε άλλα πεδία ύπαρξης.
- Επικοινωνείς και με τους άλλους έτσι; Και με το Γιάννη;
- Όχι. Μόνο με σένα. Οι άλλοι γύρω θα αντιληφθούν την επαφή μας σαν την ανταλλαγή ενός βλέμματος. - Και γιατί μόνο με μένα;
- Γιατί εμείς έχουμε κάτι κοινό, είμαστε αδερφές ψυχές. Εγώ είμαι ο πιο σαλιάρης στην πραγματικότητα, δε σταματάω να παράγω σάλια, ενώ εσύ είσαι μεταφορικά ο πιο σαλιάρης, δε σταματάς να σαλιαρίζεις.
- Σ' αυτό έχεις δίκιο. Μπορεί να μη το παραδέχομαι μπροστά στους άλλους, αλλά ξέρω πως είναι αλήθεια. Τι θέλεις όμως από εμένα; Γιατί επικοινωνείς μαζί μου.
- Γιατί νομίζω πως είναι άδικο, ενώ είμαι τόσο έξυπνος και με τόσα όνειρα, να είμαι παγιδευμένος στο σκυλίσιο αυτό σώμα. Το αφεντικό μου με φωνάζει Νέμπε γιατί είμαι άσχημος, ενώ δε μπορώ να σταματήσω τα σάλια που τρέχουν. Όμως όταν με κοιτάζουν στα μάτια και όταν βλέπουν την εξυπνάδα μου, λένε 'Κοίτα τον, σαν άνθρωπος'! Ναι λοιπόν θα ήθελα να είμαι άνθρωπος. Νομιζω ότι μου αξίζει. Και θέλω να μου δώσεις το σώμα σου και να μπεις εσύ στο δικό μου! Άλλωστε εσύ εκτός από σαλιάρης, είσαι και σκυλάς, οπότε μικρή η αλλαγή για σένα!Σοκαρισμένος ο Τζημάκος, αλλά και πολύ προβληματισμένος, έκανε μια παύση.
- Χμ. Δε με αφήνει αδιάφορο η πρότασή σου. Από τη στιγμή που λες πως δεν πεθαίνουμε πραγματικά και πως θα συνεχίσουμε να ζούμε, δε θα με πείραζε να ζήσω λιγοτερο, άλλωστε δε θα άντεχα και πολύ το Γιάννη για αφεντικό. Θα είχα ελεύθερο χρόνο, θα κοιμόμουν όλη μέρα, θα χασομερούσα και θα σταματούσα επιτέλους να σαλιαρίζω συνέχεια με τις γυναίκες.
- Αλλάζουμε λοιπόν;
- ...μέσα!Εκείνη τη στιγμή όμως, άνοιξε ο ουρανός (στο αντιληπτικό πεδίο της γκρίζας ζώνης) και ένας κρότος ακούστηκε. Σαστισμένοι και οι δύο, αντίκρισαν το κεφάλι ενός θρύλου. Του Στράτου Διονυσίου. Ο Τζημάκος με το που τον είδε προσκύνησε με δέος.
- Σταματήστε αμέσως! φώναξε ο Στράτος. Είμαι ΑΥΔΜ στον Παράδεισο αυτή την ώρα και έχω υπηρεσία να επιβλέπω την τήρηση των συμπαντικών νόμων, σε όλα τα επίπεδα ύπαρξης. Αυτό που πάτε να κάνετε δεν επιτρέπεται.
- Μα θα είμαστε και οι δύο ευτυχισμένοι! διαμαρτυρήθηκε ο Νέμπε.
- Δε γίνεται να ανταλλάξουν δύο σώματα ψυχές. Είναι αμαρτία και προσβολή απέναντι στο Δημιουργό.
- Δεν είναι δίκαιο!
- Επειδή εκτιμώ το Τζημάκο που είναι πιστός σκυλάς, θα σας προτείνω μία λύση, που πιστεύω πως είναι δίκαιη και ταιριάζει και στους δύο. Όταν και οι δύο πεθάνετε, ο Τζημάκος θα ζει στον Παράδεισο με το κανονικό του σώμα, αλλά με το δικό σου κεφάλι, και εσύ Νέμπε, με το δικό σου σώμα αλλά με το κεφάλι του Τζημάκου. Κανονικά ούτε αυτό επιτρέπεται, αλλά επειδή τραγουδάω στο Θεό, μου έχει κάποιες υποχρεώσεις. Σύμφωνοι λοιπόν;
- Εγώ είμαι μέσα, έστω κι έτσι, είπε ο Νέμπε.- Χμμ. Κι εγώ, είπε ο Τζημάκος. Να ξέρεις Νέμπε πως εγώ θεωρώ πως είσαι όμορφος, οπότε δε θα με πείραζε να έχω το κεφάλι σου, που ταιριάζει περισσότερο με την ψυχολογία μου, αλλά το σώμα μου θα ήθελα να το κρατήσω, τόσα γυμναστήρια έχω κάνει και τόσα λεφτά για ρούχα έχω δώσει...
- Σύμφωνοι λοιπόν! είπε ο Στράτος. Έτσι και θα γίνει.Χαρούμενοι και οι δύο, ετοιμάστηκαν να επιστρέψουν στην πραγματικότητα της αυλής του Γιάννη.
- Μια στιγμή, Στράτο. Μήπως μπορείς να μου κάνεις μια χάρη; - Λέγε.- Μήπως μπορείς να πας λίγο μπροστά στο μέλλον και να μας βγάλεις μια φωτογραφία πως θα είμαστε να ξέρουμε; - Άντε καλά, είπε ο Στράτος. Θα σου τις στείλω με μέιλ. Μια λάμψη ακολούθησε και τα δύο όντα βρέθηκαν ξανά στην αυλή του Γιάννη. Ούτε μια στιγμή δε φάνηκε να έχει περάσει. Όλοι συνέχισαν τα τσίπουρα., ενώ ο Τζημάκος και ο Νέμπε κοιταχτήκαν με νόημα. 'Σύντομα.' ένευσαν ο ένας στον άλλο.Από τη χαρά του Τζημάκος, μόλις έλαβε το mail πάτησε κατά λάθος προώθηση και οι φωτογραφίες έφτασαν σε γνωστή νυφίτσα του χωριού. Με χαρά σας τις παρουσιάζουμε.

16 σχόλια:

DIAS είπε...

Geia sas.Eipa na grapso pali prin parei pali tilefono o saliaris.Proxtes pire pali gia na rotisei an pira to Cd.To xotiati!!!
Pantos ontos ti Nempe ti Jimakos to idio einai.Skylas, saliaris,gkomena den bgazei.Ton leipame ton Nempe.xaxaxaxxa

DIAS είπε...

Oso gia to Dvd kalo einai an kai den to eida akomi olo.Alla olo ton Saliari exei protagonisti!!!

jimakos είπε...

kalimera aderfia mou.
poios einai re saliaris?skilas nai.saliaris den to dexomai.
o poio megalos saliaris meta ton nempe einai o sakis.TELOS.
ego eimai ena athoo paidi pou me ekmetaleyontai ta koritsia.xaxa
poli kalo to thema!!palio alien katharmaaaaaa vrikes pali na kaneis.

jimakos είπε...

tora tha sas po pos perasame to triimero tou ag.pneymatos me ton alien
stin tristinika xalkidiki.pigame savvato apogeymataki
kai girisame deytera apogeyma.
ti na po gia to paidi.(alien)katarxin kanei gia politikos mixanikos.
me evale kai estisa to antiskino kai aytos epeylepe.oute ena pasalaki den edese.
to mono pou edese itan to soutien mias geitonissas pou diskoleyotane na to desei
moni tis.xaxaxa
ase pou sapise na koimate kai den me afine na koimitho me ta roxalita tou.
san fantasma girisa piso.
ektos aytou omos perasame katapliktika.o alexis douleye kai emeis platsourizame kai piname mpires kai granites.
megalos mparman o xaderfos.afou mporese kai exipiretise ton alien.olo ta diskola zitouse
granites kries sokolates kai mohito."epines kai stin kozani mohito palio xoriati".

jimakos είπε...

to meros itane katapliktiko kai i thalassa pentakathari.axizei na to episkeytite.itan kai o xenos ekei pou xigiotane alla olo sta souvlakia ton vriskame.xaxaxa

jimakos είπε...

germanouli akoma den to eides to dvd?pion itheles na exei protagonisti re?tin afentomoutsounara sou?pos tha deixei i omorfia tou xoriou xoris emena?xaxaxaxa

jimakos είπε...

meta ta eyxarista na sas po kai ta disaresta nea pou erxontai apo to xorio.
pethane i theia ellisavet pou emene kato ston gouli.itan poli kali ginaika kai panta me to xamogelo sta xeili.mas edine glika thimamai otan eimastan mikroi kai tixaine na perasoume apo ekei.
to thlivero einai oti enas enas siga siga mas afinoun.silipitiria stous siggeneis.

Osaxtyian Kaitsileds είπε...

Καλημέρα γραφικοί, καιρό είχα να γράψω αλλά δεν ήμουν και πολύ στο σπίτι τελευταία.
Ωραίο το θέμα και η ιστορία σου Άλιεν, νομίζω πως ταιριάζει στο Μέγα Σαλιάρη Τζημάκο. Φαντάζομαι στην Τριστινίκα θα σαλιάριζε και θα πόζαρε συνέχεια.
Γερμανέ ποτε θα έρθεις ρε; Τι πρόγραμμα έχεις για το καλοκαίρι;

Απίστευτο που πέθανε η Σάβη. Της είχα πολύ αδυναμία, μου φαίνεται απίστευτο που δε θα την ξαναδώ.

jimakos είπε...

gia sou saki.
den egrafes den egrafes alla molis eipa oti eisai saliaris egrapses na apokatastiseis tin fimi sou e?xaxales kai den se xeroume.
ti kaneis re?ola kala?
germanos exei meting min ton enoxleis.

jimakos είπε...

re ta katharmataaaa.
tora enimerothika oti enothikan oi dio iperdinameis tou blog gia ayto to thema.o sakis pou egrapse to keimeno kai o alien pou ekane to montaz.poli gelio.

den sas eipa kai to allo.
ekei pou kolimpouse anemela o kosmos mprosta sto beach bar akougetai mia foni apo mesa apo tin thalassa..."karxarias-karxarias"olos o kosmos evgaine exo panikovlitos.podopationtousan.telika apodeixtike oti den itan karxarias.eixe apofasisei o alien na kanei mpanio anaskela me apotelesma na proexexei i miti san pterigio stin kiriolexia.

macedon είπε...

Γεια σας κυπαρισσοπουλα!!!Σορρυ που ψιλοχαθηκα αλλα ειμαι λιγο ζορισμενος με εξεταστικες κλπ αλλα τα θεματα τα διαβαζω....ο πνιχτης!!!Κορυφαια ιστορια κ αυτη...οι σκυλαδες!χααχαχ

macedon είπε...

Και το προηγουμενο θεμα κορυφαιο τις πληροφοριες για το χωριο!!πολυ καλη δουλεια!

jimakos είπε...

ase tis malakies makedona.pes oti evgales gomena kai oli mera xerostaliazeis sto tilefono.xaxaxax

gladiator είπε...

Σακη, μπορει να ¨χτυπας ¨σπανια στο μπλογκ, αλλα τα χτυπηματα σου ειναι ριξηκελεθρα!!!!Συγχαρητηρια για την συνεργασια...¨πεθανα στο γελιο¨
Η Ελισαβετ οντως ηταν απο τα ατομα που παντα ειχε κατι καλο να πει οποτε περνουσαμε απο την αυλη της..και εχεις την αισθηση οτι θα ειναι παντα εκει να σε χαιρετησει.
Κριμα..
Ο αλιεν εχει απο ποιον να παρει για το μηχανιλικι...αχ ζηλεψα, θελω κ γω Τριστινικα, θα παμε οταν ανεβω????θα σας στησω κ την σκηνη για να εχετε χρονο να ασχολειστε με τις γειτονικες σκηνες!!

jimakos είπε...

ριξηκελεθρα!!!!
ama einai morfomeno to atomo eee?
ego simfono na paroume sofi na mas stisei tin skini giati ama einai na perimenoume apo ton aderfo tiiiss...zito pou kaikame.xaxaxaxaxa

ALIEN είπε...

καλησπερα κυπαρισσοπουλα!
επιτελους βρηκα την ευκαιρια να μπω κι εγω ναποκαταστησω τη φημη μου σχετικα με το 3μερο.
καταρχην περασαμε τελεια-ευχαριστουμε Αλεξη,Βασιλη για την φιλοξενια κ ελπιζουμε να ξαναπαμε κ με αλλα κυπαρισσοπουλα παρεα για να κανω τραμπα κ στις σκηνες γιατι με τον αλλο να μουγκριζει ολη νυχτα ματι δεν εκλεισα.ασε που διαλεξε κ την καλη πλευρα που εδυε ο ηλιος κ το πρωι μολις ανετειλε εκαιγε τη μερια μου.καθαρμα.
Σακη παραδοξως δεν σαλιαριζε πολυ γιατι οπως δικαιολογηθηκε δεν ειχε γυναικες του γουστου του-ηταν πιο χυμα ενω ο Δημητρης με εξαιρεση το κρεβατι ειναι συντηρητικος..
καλα ρε αυτος ο Αλεξης ντοπαρισμενος ειναι?με πονεσαν τα ματια να τον κοιταω 9 ωρες πανω κατω να σερβιρει καφεδες στην παραλια κ απτις 23:00 στα καπακια μπαρ!!!εχει γινει κ γυφτακι απτο μαυρισμα.
καλα μοχιτο η αληθεια ειναι οτι δεν επινα στην Κοζανη αλλα γιαυτο παμε διακοπες να δοκιμασουμε κ τιποτα πιο εξωτικο-τι ηθελες ρε χωριατη με Αμστελ να το βγαλω το 3μερο?
-Το θεμα κορυφαιο φυσικα.η ιδεα ηταν του Σακη κ αφου εκανα το μονταζ του ζητησα να γραψει κι ενα κειμενο κ κεντησε παλι ετσι για πλακα.γραψε ρε κανα βιβλιο να γινει μπεστ σελλερ.
-για τον καρχαρια δε το σχολιαζω ηταν ντροπιαστικο το βιωμα-απο τοτε που αρχισε να με κοροιδευει ο Σακης η αυτοπεποιθηση μου εχει κανει βουτια...
-Πολυ κριμα για την Ελλισαβετ.μετα τη βολτα στο γουλι ηταν ο στανταρ χαιρετισμος.οντως απτο χωριο εχουν φυγει πολλες τεραστιες μορφες του παρελθοντος κ δυστυχως επεται κ συνεχεια,αλλα τι να κανεις...