Δευτέρα 23 Ιουνίου 2008

ΕΚΟΨΑ ΤΟ ΜΑΛΛΙ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ... (έτσι μου λένε οι άλλοι)

Την ώρα που δημοσίευσα το συγκεκριμένο κομμάτι ήμουν ακόμα στη δουλειά. Το ρολόι δείχνει 1.16. Βλέπετε οι μεταγραφές τρέχουν και εμείς εδώ στο πήξιμο στο γραφείο. Η είδηση όμως είναι πως εδώ και δύο ημέρες είμαστε με νέο... λουκ!!! Είπα να μοιραστώ τη φωοτγραφία μαζί σας, για να τη δει και η καλή μου η μαμά που έχει αγωνία να μάθει πως έγινα. Ο Λάζαρος πήγε τελικά Πανθηναϊκό και πραγματικά του εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου ότι καλύτερο σ' αυτόν και στην Βασούλα που επίσης θα φοράει τα πράσινα τη νέα χρονιά. Τώρα θα καταλάβουν κάποιοι στον ΠΑΟΚ τι παιχταρά έχασαν... Το αδερφάκι είναι στη μακρινή Αλάσκα και στέλνει τους χαιρετισμούς... Διάβασα τις προάλλες το δυσάρεστο που έγραψε ο jimakos και άλλη μια θεία του χωριού που μας άφησε και πραγματικά θυμήθηκα τόσες και τόσες ιστορίες που ζήσαμε μαζί της. Από μικρά παιδιά που πηγαίναμε και κλέβαμε φράουλες, κολοκύθες και ότι άλλο μαγικό υπήρχε στο μπαχτσέ της. Οι παλιοί θα τα θυμάστε φαντάζομαι καλύτερα... Στεναχωριέμαι διότι παίζει σοβαρό ενδεχόμενο να μην είμαι το 15Αύγουστο στο χωριό αφού ίσως ανέβω εκεί στις 17 το βράδυ. Αν τελικά γίνει έτσι ελπίζω οι περισσότεροι από σας ναμ μην φύγετε έτσι ώστε να μείνουμε και να τα πούμε και τότε... Τέλη Αυγούστου την κάνω για τον Αλέκο στη Χαλκιδική και ελπίζω αν δεν τα πούμε με κάποιους στο χωριό να τα πούμε εκεί... Δεν φαντάζεστε πόσο θα μου λείψει η φάση αλλά δεν γίνεται αλλιώς. Ανυπομονώ να πάρω άδεια διότι έχω φρικάρει... Σας κούρασα με τα δικά μου αλλά είπα να τα μοιραστώ μαζί σας. Μαζί και το νέο μου... λουκ. Απολαύστε το... ΑΣΧΕΤΟ: όλοι μου λένε πως αυτό το μαλλί με κάνει πολύ καλό παιδί!!!

5 σχόλια:

jimakos είπε...

kalimera sas!
gia sou giannaki.
to mali einai kalo.se edeixe pio mikro.pos kai to pires apofasi?zestathikes?
emena mou arese pantos.
oso gia to kalo paidi...O ANTHROPOS DEN ALLAZEI.xaxaxaxa
afou pali to kalokairi tha arxiseis na krazeis gia simaies k.t.l.an oxi gia simaies olo kai kati tha vreis esi na kraxeis.den se fovamai.
alla prospathise na ertheis xorio esto kai gia ligo.
ante megia to mali,kaloriziko kai kalotaxido.:))))

jimakos είπε...

XRONIA POLLA KAI STON MAKEDONA!!!
exei genthlia simera.polixronos kai oti epithimeis.isos einai ta kalitera genethlia tis zois tou mias kai tha ta perasei me tin gomena.

macedon είπε...

Να σαι καλα δημητρακη μου!!!χαχχααχ πλακα πλακα σαν να ειναι τα καλυτερα....χαχαχχαχαχ...ε βασικα ειναι σε ηλιθια περιοδο που παντα ειχα να κανω κατι...τελειωναν τα σχολεια ή μετα εξετασεις εξεταστικες...σ ευχαριστω παντως!!

ALIEN είπε...

με γεια το κουρεμα!παμε ολοι οι μακρυμαλληδες του χωριου-δεν εμεινε κανενας.εκει που παιζαμε στο μεγαρο κ ελεγαν:αι ολ μαλλιαδες ινι...
εμεναν μου λενε οτι δειχνω μικροτερος κ το ιδιο πιστευω ισχυει κ για σενα.17 μαλλον θα ειμαι βραδυ.Τριστινικα πηγαινα παλι χαλαροτατα παντως.
Μακεδονα απαραδεκτος

textons είπε...

aeraaa... poly kako paidi tha lega mikre...alla sou paei kiolas! Mia xara kai pio xalara gia kalokairi...

Megia to mali...kai gamw...

xairetismata s'olous apo thn akrh ths ghs, Voreio Hmisfairio 85.5 moires panw... (stis 90 kaigesai...) ;)